piątek, 15 kwietnia 2016

Najlepszy prezent dla noworodka

Wybieracie się do znajomych, którym urodziło się niedawno dziecko? Zgodnie z dobrym obyczajem, należy przynieść podarunek dla maluszka. Mamy dla Was kilka pomysłów, na wyjątkowy prezent.

pinterest.com


1) Mata edukacyjna posłuży dziecku przez długi czas, rozwija i bawi. Rozpiętość cenowa od kilkudziesięciu złotych do nawet kilkuset.
jenniferwilcoxphotography.com

3) Kocyk

4)  Torba lub organizer na akcesoria to prezent dla mamy, z myślą o dziecku. Każda świeżo upieczona mama, będzie za taki prezent wdzięczna.



7) Album dzieckaw którym rodzice będą mogli uwiecznić bezcenne chwile, z życia swojego maluszka.


Podarunki, które zaprezentowaliśmy są uniwersalne i na pewno ucieszą rodziców niemowlaka. Mimo wszystko, dobrym pomysłem jest także zapytanie, czego jeszcze potrzebują, wtedy prezent będzie na pewno trafiony. 


jdexpressionsphotography.net




4 komentarze:

  1. ooo post akurat dla mnie :) mojej przyjaciółce niebawem urodzi się córa i już się zastanawiałam co najlepiej kupić...ale nie miałam pomysłu. Teraz mam już kilka :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj zostałam ciocią, więc post idealny dla mnie :) Mata jak dla mnie to najlepszy prezent, muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo się cieszę, że wpis się przydał :) Wszystkiego najlepszego dla maluszków, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem oczarowana ręcznikiem łał :)

    OdpowiedzUsuń